Zatím je hotová přibližně třetina úseků. Další velký posun nastane už příští rok, kdy má Ředitelství silnic a dálnic České republiky dokončit a otevřít další přibližně čtyři a půl kilometru dlouhé části v Žabovřeské a Bauerově ulici a také v okolí Tomkova náměstí.
Podívejte se, jaký byl zájem lidí o prohlídku estakády:

Zatímco západ a sever Brna tak bude mít prakticky komplet hotovo, na jihu a východě města další posuny zatím jen vyhlížejí. Nejbližší termín dalšího postupu vpřed bude až za čtyři roky, u některých částí není datum zahájení dosud vůbec jasné.
Nejdále je příprava stavby Ostravské radiály a tunelu Vinohrady. „Naopak problémy jsou s Bratislavskou radiálou kvůli nesouladu s územním plánem. Pracujeme s termínem zahájení stavby 2029 až 2032. Původně to přitom měla být první stavba, protože jsme chtěli jít od dálnice D1 a tunel Vinohrady měl být skoro poslední, což se moc nezdálo městským částem. Dneska jsem skoro rád, že se nám to otočilo. Na Brně-jihu nyní doprava nějakým způsobem funguje,“ uvedl už dřív v rozhovoru pro Brněnský deník Rovnost David Fiala, ředitel brněnského závodu Ředitelství silnic a dálnic, které má stavbu na starost.
Část úseku v Žabovřeské už funguje pro auta i MHD. Nahlédněte do šalinového tunelu:

Zatímco první úsek, část Kohoutova, silničáři zprovoznili už v roce 1998, u těch posledních, především na jihu Brna v okolí Heršpické ulice, termíny výstavby ještě ani nejsou jasné. Jisté je, že za deset let, tedy na začátku třicátých let jednadvacátého století, hotovo ještě nebude.
Celkově měří stavba téměř dvaadvacet kilometrů a obsahuje hned několik tunelů.

Prohlédněte si nejnovější mapu ve velkém rozlišení, klikněte na obrázek níže:Aktuální mapa harmonogramu prací na velkém městském okruhu v Brně.