Právě na cestující z kraje cílilo v jarní kampani. „Zasáhla více lidí, než jsme čekali. Návštěvnost webu z Jihomoravského kraje vzrostla o sto procent. Kolik odtud přesně přibylo cestujících, vyhodnotíme po letní sezoně,“ poznamenala mluvčí letiště Veronika Ševčíková.

Z Bratislavy do Moskvy letos letěl třeba Brňan Josef Bednařík. „Dívám se hlavně na cenu. Z Brna jsou delší lety velmi drahé,“ uvedl.

Do Athén se ze slovenského letiště chystá Kristýna Valíčková. „Termín i cena nám seděly lépe než z Brna,“ podotkla.

Šéfové brněnského letiště si ovšem na odliv pasažérů na východ nestěžují. „Nemyslíme si, že nám kampaň uškodila. Nechceme se porovnávat s letištěm v hlavním městě. Jako regionální jsme jedno z nejúspěšnějších,“ zdůraznila mluvčí Kateřina Pichalová.