Všechny brněnské trolejbusy jsou už po vyřazení starších typů nízkopodlažní. „Klimatizaci má aktuálně pětačtyřicet procent trolejbusů," vyčíslil Havránek.

Vozy Škoda 32Tr jsou parciální, tedy umožňuje jízdu i bez trakčního trolejového vedení. Brněnský dopravní podnik má takových trolejbusů celkem dvacet. Přídavný bateriový pohon u vozu 32Tr umožní podle Havránka dojezd minimálně deseti kilometrů bez trolejového vedení.

Kamera v Židenicích pomůže pokutovat řidiče projíždějící křižovatku na červenou.
Revoluce na křižovatce v Brně. Jízdu na červenou pohlídají kamery, pošlou pokuty

Za nákup deseti vozů 32Tr zaplatil dopravce 118 milionů korun. Součástí dohody je i opce na dalších třicet vozů. Celková hodnota zakázky pak dosáhne téměř půl miliardy korun. „Rádi bychom pořídili do konce roku dalších deset těchto vozů," sdělil Havránek.