„Vsadili jsme na jednoduchost, a to jak v grafické, tak textové podobě. Některá hesla v sobě skrývají i lehkou nadsázku,“ popsal generální ředitel DPMB Miloš Havránek. Náborové letáky se objeví přímo ve vozech MHD i na sociálních sítích a webových stránkách podniku. 

Dopravce se snaží kampaní přilákat nové zaměstance, kteří budou práci řidiče vykonávat na plný uvázek. Do této chvíle řeší nedostatek řidičů využíváním zaměstnanců z řad brigádníků a dohodářů. Do optimálního stavu jim chybí zhruba padesát šoférů. 

Záběry z natáčení náborových spotů.
VIDEO: Měšťáci nesmí být z cukru. Podívejte, jak lákají k městské policii v Brně

DPMB dal dohromady celkem dvaadvacet vizuálů v červeno – modro – bílém provedení. Na sloganech se podíleli dokonce i samotní zaměstnanci. „Během fáze vymýšlení textů jsme přes sociální sítě oslovili i naše řidiče, kteří nás inspirovali, dokonce některá hesla pochází přímo od nich,“ uzavřel Havránek.