Zástupci dopravního podniku ocenili zcela tiché topení v elektrobuse, naopak řidičům, kteří elektrobus řídili, se vůz zdál na nerovnostech hlučnější než je běžné.
Dopravní podnik pro provoz potřebuje vozy, které na jedno nabití ujedou 250 až čtyři sta kilometrů. „U testovaného elektrobusu SOR NS 12 výrobce udává 170 kilometrů, čili vozy s těmito parametry by bylo možné využívat na krátkých trasách, dělených službách nebo bychom museli zajistit jejich dobíjení na konečných stanicích," poznamenala Tomaštíková.

Pořizovací cena elektrobusů je podle ní přibližně dvojnásobná oproti běžným naftovým autobusům, proto by dopravce jejich nákup zvažoval, jen pokud by se vyskytla konkrétní dotační příležitost.
Podle primátorky Markéty Vaňkové představitelé Brna alternativní pohony podporují. „Díky tramvajové a trolejbusové dopravě jezdí dvě třetiny vozového parku dopravního podniku na elektřinu, polovina autobusů na zemní plyn. Ekologický pohon tak mají čtyři pětiny brněnského vozového parku městské hromadné dopravy," uvedla před testováním elektrobusu.