Nejdříve se musí všechno řádně přilepit k zemi, aby pes nic nepřevrhl. „Klapka, zvuk. Jdeme na to,“ dává pokyny režisér Filip Laureys. Cvičitel Ivan Benda dává asistenčnímu psu Indymu do tlamy ovladač a posílá ho za hercem Zdeňkem Liškou. „Pojď sem. Hodný Indy. Ty si můj hrdina,“ přednáší Liška jednu ze dvou svých replik.

I když je teprve odpoledne, točí se právě závěr reklamy. „Děj jde na přeskáčku, tak alespoň nevím, co mě bude čekat dál. Už mě dnes i čtyřikrát polili vodou,“ usmívá se Liška. K roli se dostal náhodou, při jednom rozhovoru v kavárně. „S asistenčními psy už zkušenosti mám, tak jsem na to kývl. Sám ale žádného nevlastním, až tak moc ho nepořebuji,“ vypráví herec.

Reklama je laděná do akčního žánru. „Moc se nám nelíbí spoty, které zbytečně ždímají z lidí emoce. Takže jsme tam dali i trochu vtipu,“ vysvětluje záměr autorů Aneta Šedá z Ligy vozíčkářů.

Reklama začíná tím, že muž spí před televizí a začne hořet. Přiběhne pes v obleku Batmana a zachrání ho. Pak se ale muž probudí a zjistí, že se mu to jen zdálo. „Chceme tak poukázat na to, že psi jsou pro vozíčkáře hrdiny, i když jim zrovna nezachraňují život. Stačí jen, když jim pomohou sebrat ze země klíče, nebo otevřít nepřístupné dveře,“ říká Šedá.