„Ještě jsem to neviděl, ale zůstávám nad věcí. Jsem přesvědčen, že kampaň má být vtipná,“ řekl ve čtvrtek Onderka.

Většině lidí se jeho spot, ve kterém hraje hlavní roli pětiměsíční štěně, líbí. „To jsem rád, protože Chris je jediný živočich, který mě vydrží poslouchat celý den, všechno mi odkývá a nic neprozradí,“ pousmál se primátor.

Jako vtipný a příjemný hodnotí klip i někteří odborníci na reklamu a marketing. „Ostatně všechny kampaně jsou mnohem pozitivnější než ty do parlamentních voleb. Strany se konečně přestaly urážet,“ řekl kreativní ředitel agentury Adbros Jan Ptáčník.

Negativní kampaň, která napadá soupeře, se na jižní Moravě zatím neobjevila. Se slogany I love Brno a Zdravá volba pro Brno se do boje vrhli brněnští lidovci. „Spíše mi to evokuje Stranu zelených,“ řekla pětadvacetiletá Radka Pokorná. Souhlasí s ní i Ptáčník. „Navíc slogany nejsou příliš provázané. Ten první se mi líbí, ale musí se dobře uchopit,“ zhodnotil slogany.

Lidovci kampaň zahájili ve čtvrtek. „Snažili jsme se, aby působila vtipně,“ řekl lídr lidovecké kandidátky Daniel Rychnovský. Humor jí podle něj zajistí dva maskoti kampaně: Holka a Kluk.

Kampaň ve čtvrtek zahájili i brněnští Zemanovci, které přijel podpořit čestný předseda strany Miloš Zeman. Odstartoval i boj TOP 09. Zahájil ho úder zvonu na palubě lodi Lipsko. Jsme na jedné lodi, víc než si myslíte. Tímto sloganem strana navazuje na kampaň před parlamentními volbami. „Byla úspěšná, a proto na ní není co měnit,“ okomentoval rozhodnutí TOP 09 Ptáčník.

Naopak kampaň občanských demokratů se mu nelíbí. „Je málo komunikačně agresivní. Plní spíš připomínací funkci pro pravidelné voliče,“ řekl. Spíše na program než reklamu sází Česká pirátská strana. „Chceme například v centru města hromadnou dopravu zadarmo,“ řekl volební lídr strany Patrik Doležal.