Čtyřiatřicetiletý Chitharanjan si výběrovou kávu oblíbil před víc než deseti lety, kdy žil v San Francisku ve Spojených státech amerických. „Poté, co jsem se odstěhoval do Indie, jsme s mojí ženou Namratou založili v roce 2013 značku Blue Tokai. Protože i když se v Indii pěstují opravdu vynikající kávy, ta, co se dá sehnat na trhu, byla opravdu příšerná," říká muž.

Na návštěvu Brna se charismatický Ind těší. „Doufám, že se něco naučím od vašich baristů, pražičů a ostatních profesionálů z oboru. A věřím, že se mi podaří získat zájem Čechů o indickou kávu, která se hodně podceňuje," dodává Matt Chitharanjan.

Na brněnském Týdnu kávy se nadšenec do černého nápoje zúčastní hned několika akcí. Příští sobotu to bude například přednáška Káva s vůní orientu, den poté promluví o obchodování s kávou v Indii. To vše v hotelu Continental, který letos hostí jako součást brněnského festivalu Trhy kávy.