V Brně působí Infosys Technologies od roku 2004. V novém sídle vzniklo dvě sta nových pracovních míst, čímž se jejich počet zdvojnásobí. Její mateřský podnik působí mimo Evropu i na Středním východě a v Africe.
"Centrum v Brně je přesně v souladu s naší strategií budování středisek v různých částech světa tak, abychom byli co nejblíže našim zákazníkům. V Brně máme také blízko k vysoce talentovaným a jazykově dobře vybaveným odborníkům," řekl člen správní rady Infosys Technologies Mohandas Pai.
Brněnské centrum by mělo nabízet služby ve 20 světových jazycích včetně francouzštiny, němčiny nebo španělštiny. Zákazníky brněnského centra takzvaných outsourcingových služeb tvoří automobilové a výrobní společnosti, banky, pojišťovny nebo podniky pracující na kapitálovém trhu.
Václav Klaus, který předloni navštívil centrálu firmy Infosys v Béngalúru v jihoindickém státě Karnátaka, řekl při otevření centra: "Podobných akcí se většinou neúčastním, ale návštěva v indickém sídle firmy na mě velmi zapůsobila. Doufám, že v pobočka firmy v České republice bude stejně úspěšná, jako ty v jiných zemích."
Od příchodu společnosti Infosys si Klaus slibuje inspiraci a impulz také pro další firmy a instituce v regionu. "Taková firma nikde neexistuje ve vzduchoprázdnu, naopak prorůstá s místní komunitou. Najednou ovlivňuje například vysoké školy, jestli se tam učí to, co absolventi nakonec budou potřebovat. To je efekt nabalovací koule, který je vždycky pozitivní," řekl dnes ČTK Klaus.
Do vzniku brněnského centra, které se nachází ve Spielberk Office Parku, investoval Infosys kolem 20 milionů korun. "Jde především o nákup vybavení a tréninkové a školící programy pro zaměstnance, ať už tady v Brně, nebo v Indii," řekl ČTK zakladatel společnosti Infosys a předseda představenstva Narayana Murthy.
Podobná střediska Infosys BPO, která nabízejí outsourcingové služby klientům z jiných zemí, se nacházejí také v Číně a na Filipínách. Větší, vývojová centra má firma na evropském kontinentu v Anglii a Německu.