Specialisté ze stavební firmy jej tam položili jako další z protihlukových opatření v celé stavbě. „Nízkohlučné asfalty se používají v zastavěných oblastech, s požadavky na jeho využití se setkáváme ze strany státu i měst stále častěji. Vrstva je méně stlačitelná a pokládka vyžaduje extrémní důraz na kvalitu,“ řekl hlavní stavbyvedoucí Martin Chodil z firmy Skanska.

Stavba byla rozdělena do tří etap, dělníci pracovali za částečných uzavírek. Místo bylo v provozu o týden dříve oproti plánu. „Tento měsíc uděláme měření hluku v ulicích Voroněžská a Svatopluka Čecha, abychom ověřili účinnost opatření," sdělila mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Lucie Trubelíková.

Noční rozjezd v Brně havaroval. Jedenáct zraněných.
Všude byla krev a střepy. Řidič nevypadal dobře, řekl účastník nehody

Státní silničáři také pokračují v ražbě nového tramvajového tunelu v rámci Velkého městského okruhu Žabovřeská II. „Už máme vyraženo pětapadesát metrů. Stále zajišťujeme svah a asi dvakrát denně odstřelujeme skalní masiv, zatím bez zásadního omezení dopravy," doplnila Trubelíková.