Fotky auta nedaleko jezdecké sochy kolují internetem. „Pokud radnice všelijak bojuje proti řidičům, nechápu, proč povoluje reklamy na auta na svých pozemcích,“ komentoval fotografii na sociální síti třeba Petr Kudera.
Podle mluvčí radnice Brna-středu Ivety Fišerové o akci zastupitelé věděli. „Výstava na kluzišti je určitě ku prospěchu věci. Nejde o nic nového, v Bratislavě mají také auto na ledě,“ podotkla.
Nižší náklady na provoz
Doplnila, že se společnost Meeting Zone, která ledovou plochu provozuje, dohodla s prodejcem aut, firmou Hošek Motor, na partnerství. Díky výstavě město ušetří peníze. „Reklama snižuje náklady na provoz kluziště,“ uvedla.
Kolemjdoucím se ale pohled na kluziště s autem místo kašny nelíbí. „Nechápu, co na ní auto dělá, úplně zkazilo pohled na Místodržitelský palác,“ kritizovala studentka Markéta Srbová.
Brňané spekulují o tom, že mercedes je pokračování takzvané ordinérní výstavy aut, kterou na podzim uspořádal spolek Meeting Brno. Ten se ale od akce distancoval. „Je to mýlka, s autem nemáme nic společného,“ řekl zástupce ředitele spolku Petr Macek.
Jednatel společnosti Meeting Zone, která výstavu vozu zprostředkovala, Tomáš Viktořík, odmítl umístění auta i reakce Brňanů komentovat. „Vyjádřím se možná později,“ sdělil o víkendu.
JOLANA HALALOVÁ