„Reklamní letáky nám zadal muž, který se vydával za zaměstnance Muzea města Brna. Neměli jsme důvod mu nevěřit, protože máme s muzeem celoroční smlouvu a na výstavy upozorňujeme pravidelně,“ uvedl Ondřej Morávek ze společnosti Snip & Co, která reklamu ve vozech Dopravního podniku města Brna zajišťuje. Upřesnil, že záhadný recesista musel dobře znát poměry v muzeu, protože jednal v souladu s pravidly mezi muzeem a agenturou. „Zatím vše napovídá tomu, že to byl velký nadšenec Babinského, který vyvěšením letáků zjišťoval, zda by byl o takovou výstavu zájem. Pravděpodobně si ji přál uspořádat,“ uvedl obchodní a marketingový ředitel Snip & Co Ondřej Morávek. Dodal, že neznámý zadavatel tak nepoškodil Dopravní podnik města Brna ani reklamí agenturu, ale Muzeum města Brna.

„Na Špilberku žádná taková výstava není. Přesto se o pobytu Babinského v Brně mohou lidé dozvědět ve stálé expozici, která hrad Špilberk představuje jako pověstný žalář proslulý v 18. a 19. století po celé Evropě,“ uvedla mluvčí Muzea města Brna Michaela Budíková.