„Dopravce připravuje zimní letový řád, ve kterém zvažuje rozšíření o čtyři lety týdně," informoval ředitel brněnského letiště Tomáš Plaček. Celkem by se tak z Brna do Mnichova a zpět létalo desetkrát týdně.

Podle ředitele Plačka ze začátku linka trpěla malou známostí. „Spustili jsme ji velmi krátce po oznámení, kdy hodně cestujících mělo už své lety zařízené jinak," přiznal Plaček.

Počáteční obsazenost se po šesti měsících zvedla z průměrných třinácti na pětadvacet cestujících. Letecká společnost bmi regional, která linku provozuje, nasadila letadla s kapacitou 49 cestujících. „Současná obsazenost odpovídá našim očekáváním," uvedla mluvčí dopravce Samantha Marsh.

Podle analytika společnosti Cyrrus Tomáše Menčíka hraje letiště i s jen třemi pravidelnými linkami svou roli. „Význam letiště není jen v pravidelných letech, ale i o letních charterových spojích. Také se v Brně koná mnoho kongresů, výstav a působí zde zahraniční společnosti," uvedl analytik. Podle něj jde sice spíše o nárazovou, ale relativně silnou poptávku.

Pravidelně z Brna létají letadla také do Londýna a nizozemského Eindhovenu. Největší část letů z Brna ale odlétá pouze přes léto. Kromě charterových spojů cestovních kancelářích jde například o spojení s Tureckem, Bulharskem, Španělskem nebo Řeckem.