Informoval o tom náměstek brněnského primátora Robert Kotzian. „Studie se bude zabývat linkováním městské dopravy k nádraží v obou variantách polohy. Je to součást dohody s koalicí Nádraží v centru," řekl Kotzian. Za studii má Brno dát necelých dvě stě tisíc korun.

Vedení městské dopravy k novému nádraží a do oblasti Jižního centra je doposud jen velmi hrubě načrtnuté. Město je chce nyní upřesnit a doplnit. „Nově uvažujeme o propojce z plánované ulice Bulvár do Husovy ulice. Bez ní by tramvaj nemohla zabočit a jet přímo na Českou," uvedl náměstek.

Úplně nový plán má město také pro trolejbus. Trať od Slatiny podle něj nemá končit ve smyčce u Benešovy ulice. „Počítáme s tím, že bude pokračovat po Nádražní ulici, která už nebude tak frekventovaná, na Bulvár a po něm k nádraží. Od něj po ulici Bidláky mezi M Palácem a Hornbachem na Vojtovu a přes Vinohrady nahoru ke kampusu. Významně tak zlepší dopravní obsluhu Jižního centra i oblasti u bohunické nemocnice," je přesvědčený Kotzian.

Nový trolejbus by lidé uvítali. „Autobusy k nemocnici a kampusu jezdí kvůli studentům pořád plné. A také se kvůli trase po rušných ulicích často zdržují," uvedl třeba Tomáš Kovařík.