Zároveň ji přihlásila do čtvrtého ročníku soutěže o nejlepší studentskou práci v cestovním ruchu. Mezi dalšími osmatřiceti bakalářskými a diplomovými pracemi uspěla a odnesla si první místo. „Zabývala jsem se aplikací metod takzvaného service designu při tvorbě produktu cestovního ruchu," představuje cíl práce Robková.
Dodává, že service design neboli designování služeb je směr, který propojuje marketing, management, etnografii, informační technologie a design. „Snaží se vnímat služby tak, jak na ně nahlíží zákazník a zlepšovat je. Aby byly lepší a lepší," říká absolventka oboru Regionální rozvoj a správa na ekonomicko-správní fakultě.
Součástí práce byl výzkum turistických služeb v Mikulově a návrhy na vytvoření nového produktu pro toto místo. „Metody service designu jsem ověřila společně se skupinou zahraničních studentů. Velkou výhodou bylo, že náš pracovní tým sdružoval studenty z různých fakult a cizích zemí. Například z Německa, Belgie, Finska, USA či Mexika," říká pětadvacetiletá žena.
Mikulov si oblíbila také díky tomu, že její rodina z regionu pochází. Ráda cestuje také do zahraničí. „Nejraději mám Francii. Je to moje srdcová záležitost," svěřuje se mladá žena, která ovládá angličtinu a francouzštinu.
Nyní pracuje v komunikační reklamní agentuře Media Age jako copywriter. „Některé principy service designu se zde dají použít," uzavírá.