Zároveň ji přihlásila do čtvrtého ročníku soutěže o nejlepší studentskou práci v cestovním ruchu. Mezi dalšími osmatřiceti bakalářskými a diplomovými pracemi uspěla a odnesla si první místo. „Zabývala jsem se aplikací metod takzvaného service designu při tvorbě produktu cestovního ruchu," představuje cíl práce Robková.

Studentka Barbora Robková vyhdála v soutěži o nejlepší studentskou práci v cestovním ruchu.

Dodává, že service design neboli designování služeb je směr, který propojuje marketing, management, etnografii, informační technologie a design. „Snaží se vnímat služby tak, jak na ně nahlíží zákazník a zlepšovat je. Aby byly lepší a lepší," říká absolventka oboru Regionální rozvoj a správa na ekonomicko-správní fakultě.

Součástí práce byl výzkum turistických služeb v Mikulově a návrhy na vytvoření nového produktu pro toto místo. „Metody service designu jsem ověřila společně se skupinou zahraničních studentů. Velkou výhodou bylo, že náš pracovní tým sdružoval studenty z různých fakult a cizích zemí. Například z Německa, Belgie, Finska, USA či Mexika," říká pětadvacetile­tá žena.

Studentka Barbora Robková vyhdála v soutěži o nejlepší studentskou práci v cestovním ruchu.

Mikulov si oblíbila také díky tomu, že její rodina z regionu pochází. Ráda cestuje také do zahraničí. „Nejraději mám Francii. Je to moje srdcová záležitost," svěřuje se mladá žena, která ovládá angličtinu a francouzštinu.

Nyní pracuje v komunikační reklamní agentuře Media Age jako copywriter. „Některé principy service designu se zde dají použít," uzavírá.