„Feministická kritika nechce dělat ze sexu nebo těla tabu, ale chce poukázat na to, že žena není jenom tělo nebo v horším případě jen jeho část, jak se reklamy snaží namluvit,“ uvedla dobrovolnice Nesehnutí Alžběta Možíšová. Dodala, že často je muž zobrazován jako expert, který radí bezradné ženě.

Dnešní akce byla součástí kampaně Stop sexismu v ulicích. Ta se zaměří na monitorování problematických brněnských reklam, na které chce upozornit podobnými demonstracemi.

Účastnice happeningu ukázaly na billboard v blízkosti autobusového nádraží Zvonařka a Galerie Vaňkovka. „Také oslovíme firmu a Radu pro reklamu. Podáme oficiální podnět, aby byl billboard stažen,“ dodala Kristýna Pešáková z Nesehnutí.

Na desátého února Nesehnutí plánuje besedu s Možíšovou, která se tematikou zobrazování žen a mužů v reklamě věnuje.