Zákazníci dávají často přednost neautorizovaným servisům, protože tam někomu věří. „To chceme díky osobnímu servisu změnit. Stejně tak čas je pro zákazníka klíčový. Bereme ohledy na priority zákazníka, chceme ručit za to, že servis bude provedený správně, rychle a s osobním kontaktem,“ popsala ředitelka společnosti Volvo pro Českou republiku Šárka Heyna Fuchsová.

O nového systému servisu si firma slibuje nejen vyšší produktivitu práce, ale především zvýšení kvality servisu a spokojenost zákazníků. Lidé nově může sledovat opravu auta přímo v servisu nebo přes prosklenou stěnu z pohodlí takzvaného obýváku.

Lidé mohou konzultovat opravy auta přímo s technikem, který vůz opravuje. „Volvo se snaží o neustálé inovace. Určitě by mě lákalo, si podobnou službu vyzkoušet, možnost nahlédnutí do provozu servisu považuji za příjemné zpestření," řekl jeden z řidičů Jan Macek.

Zákazníka si v servisu přebere technik který servis vozu následně provede. Společnost Volvo odstraní funkci přijímacího technika. Každý zákazník bude mít technika vlastního . „Osobní technik, dříve mechanik, je hlavním článkem celého procesu. Přímo komunikuje se zákazníkem, má veškeré informace a tým okolo tvoří podporu,“ vysvětlil manažer projektu Volvo Personal Servis Antonín Růžička.

JOLANA HALALOVÁ