O tom se mohli ve středu dopoledne poučit lidé, kteří zavítali do brněnského hotelu Grand na přednášku Thomase Gensemera, který Obamově kampani v prezidentských primárkách v roce 2008 šéfoval. „Díky naší kampani se podařilo mobilizovat více než tři miliony individuálních dárců, kteří přispěli na jeho kampaň více než pěti sty miliony dolarů a zorganizovali více než dvě stě tisíc akcí na jeho podporu po celé zemi,“ vyčíslil Gensemer.
Nepřehlédněte:
Bytová družstva se ocitla v pasti. Neplatiče již nemohou vyhoditObchodníci se přiučili od šéfa Obamovy internetové kampaně
Brno /FOTOGALERIE/ - Jak vypadala předvolební kampaň Baracka Obamy na internetu a kolik nalákala fanoušků, kteří pak budoucího amerického prezidenta sami podporovali? A jak mohou zkušenosti z kampaně před americkými prezidentskými volbami využít podnikatelé v České republice?
Kliknutím zvětšíte
Thomas Gensemer.
|
Foto: DENÍK/Tomáš Škoda