Pro své podporovatele připravili kalendář třeba v brněnské zoologické zahradě. „Kalendář jsme letos nechali vyrobit podruhé. Na rozdíl od toho loňského, kde byly kresby dětí, jsme letos použili fotky našich zvířat. Do prodeje ale nepůjde, rozdávat jej budeme našim partnerům a sponzorům,“ vysvětlila mluvčí Zoo Brno Gabriela Tomíčková.

Limitovanou edici kalendářů připravila pro milovníky silných strojů firma Zetor. Lidé si je mohou pořídit na jejím e-shopu. „Nachystali jsme dvě varianty. Na jedné jsou naše traktory zasazené do futuristického prostředí, na té druhé je tradiční spojení silných traktorů a žen,“ uvedla za společnost Jana Voborská.

Podle odbornice na marketing Denisy Markové může firmám vydání kalendářů pro sponzory velmi pomoct. „Obchodní partneři často ocení i malý propagační dárek. Berou to jako vstřícný krok. Znamená to, že firmě nejsou lhostejní. Ji to přitom téměř nic nestojí,“ řekla Marková.

Stejně jako v minulých letech se rozhodli jihomoravští hasiči podpořit prodejem kalendáře onkologicky nemocné děti. „V roce 2016 měl náš kalendář s odhalenými hasiči obrovský úspěch a museli jsme dokonce zařizovat jeho dotisk. Letos jsme se proto rozhodli zopakovat akci znovu, tentokráte i s fotkami žen,“ popsal mluvčí krajských hasičů Jaroslav Mikoška.

Veškerý výtěžek podle něj poputuje na konto Nadačního fondu dětské onkologie Krtek. „Nástěnný kalendář stojí dvě stě korun a objednat si ho lidé mohou na našem webu,“ dodal Mikoška.

Možnost přispět prostřednictvím kalendáře na dobrou věc vítá i Markéta Chalabová. „Můžu se díky němu dívat na hasiče a ještě mít dobrý pocit, že jsem udělala správnou věc. Jeden určitě koupím i kolegyním do práce,“ komentovala Chalabová.