„Technický stav smyčky opravu dlouhodobě vyžadoval. Projekt obnášel i úpravy trolejového vedení a kabelové sítě. Nástupiště jsou nově bezbariérová a usnadní tak nástup i výstup lidí se sníženou pohyblivostí,“ sdělila brněnská primátorka Markéta Vaňková.

Součástí projektu byla také výměna chodníků u smyčky. Čtyři pokácené dřeviny nahradí dopravní podnik dvanácti nově vysazenými listnatými stromy.

Ilustrační foto.
Pro různé dopravce jedna jízdenka? Krajské jízdné vyjde Jihomoravany levněji

Do smyčky se nově vejde více tramvají, protože dělníci prodloužili její vnitřní koleje. „Při výluce na přilehlé tramvajové trati jsme v prostoru smyčky vybudovali také nové sociální zařízení pro řidiče,“ zmínil generální ředitel dopravního podniku Miloš Havránek.

Rekonstrukce smyčky a přilehlého úseku tramvajové trati si vyžádala investici ve výši třiašedesáti milionů korun.