Tramvaj byla vyrobená v roce 1977 a stav odpovídal jejímu stáří. Doposud se nedočkala žádné větší rekonstrukce. „Rám vozidla, karoserie včetně střechy i vnitřní vybavení byly značně zkorodované. Na druhou stranu vůz nikdy nevozil cestující, protože sloužil výhradně jako výcviková tramvaj pro řidiče, a tak byl z tohoto pohledu v poměrně dobrém stavu,“ vysvětlil před časem technicko-provozní ředitel dopravního podniku Vítězslav Žůrek.

Odbavovací strojek Setright.
Co vydávalo na jihu Moravy jízdenky? Takhle se vyvíjela odbavovací zařízení

Tato tramvaj sloužila do roku 2009 v Bratislavě jako autoškolní, ale v provozu nikdy nebyla. Bratislavský dopravní podnik ji odprodal za tisíc euro pražskému dopravnímu podniku. V Praze bude tento vůz jezdit v původních barvách v červeno-krémových odstínech.

Pražský dopravní podnik vůz plánuje nasadit v rámci retroprovozu na linku číslo 23 a také na historickou linku 42. Nejprve ale tramvaj čekají zkušební jízdy a technickobezpečnostní zkouška.