„Některá z témat, která jsme zvolili, jsou stále v české společnosti provokativní. Jejich volbou jsme chtěli lidi přimět k zamyšlení. Proč by měly ženy dostávat za stejnou práci méně peněz než jejich mužští kolegové? Nebo proč musí neustále přemýšlet, zda dát přednost rodině nebo kariéře?" vysvětlil manažer kampaně Pavel Vicherek.

Projekt začal v červenci umístěním deseti takzvaných city lightů například na tramvajových nebo autobusových zastávkách na hlavním nádraží, Nových sadech nebo České. Další je třeba u výstaviště. V září se kampaň přesune do tramvají. „Tam budou malé plakáty a v těch, ve kterých jsou obrazovky, bude možné zhlédnout videoklipy ztvárňující podobná témata. Klipy se objeví i v některých brněnských kinech," podotkl Vicherek. Na přípravě kampaně se podílí Genderové informační centrum Nora, které se věnuje prosazování rovnosti žen a mužů. „Celá kampaň má upozornit na oblasti, ve kterých nerovnosti mezi muži a ženami v naší společnosti stále přetrvávají.", doplnila ředitelka organizace. Kateřina Hodická.