Trolejbusy tak nově projedou smyčkou v opačném směru. Zmatků se ale řidiči nebojí. „Nová organizace ve smyčce je dobře značená, takže nepředpokládám, že by se některý z řidičů spletl," vysvětlil Pavel Ovečka, který vede provoz trolejbusů v Brně. Sám je i řidič.

Kromě této změny dělníci od loňského října opravili i okolí zrekonstruované smyčky. „Nové jsou i přilehlé chodníky. Zastávka je navíc teď bezbariérová," doplnila Hailichová. Troleje navíc zaměstnanci dopravního podniku měnili vždy v noci, aby neovlivnili dopravu v městské části. Trvalo jim to čtyři měsíce.

K rekonstrukci a změnám podle ní přistoupil dopravní podnik na přání vedení městské části. „Hlavní důvod bylo, aby se ve smyčce mohly otáčet i nové kloubové trolejbusy, které do Kohoutovic pohodlněji přivezou více lidí. Ve špičce byly totiž spoje často přecpané," popsal místostarosta městské části Karel Aujeský.

Ačkoliv se přání tamních obyvatel nesplnilo a kloubové trolejbusy se v kohoutovické smyčce neotáčí, do městské části přesto jezdí. „Pouze projíždí. I přesto je úleva pro přeplněné spoje," poznamenal místostarosta. Linka 37 je nejrychlejší spojení Kohoutovických s centrem města. Každý druhý spoj podle jízdního řádu přitom má konečnou stanici až v městské části Starý Lískovec.