Od čtvrtého září jezdí autobusy linky C od Velodromu přes zastávku Výstaviště - hlavní vstup až na Žlutý kopec. Jedná se o tři spoje mezi šestou a sedmou hodinou ráno v pracovní dny. „Hej a k čemu že přesně je tahle linka?" ptá se na sociální síti například Lukáš Polický.

Podle dopravního ředitele brněnského dopravního podniku Jana Seitla začal kombinovaný provoz linky C, kdy ráno byla doprava na Žlutý kopec a přes den na koupaliště Riviéra, současně v červnu. „Na konci sezony byl zrušený provoz pro koupaliště a zůstaly jen ty ranní spoje pro Žlutý kopec," řekl Deníku Seitl.

O provoz linky C na Žlutý kopec požádalo vedení města Brna ve spolupráci s představiteli Masarykova onkologického ústavu. „Aby měli zaměstnanci možnost zaparkovat u výstaviště a dojet ráno rychle do práce," vysvětlil Seitl.

Pracovníci brněnského dopravního podniku se pustili do obnovy trolejbusu 9Tr z roku 1980.
V Brně začala renovace přes čtyřicet let starého trolejbusu. Rozšíří sbírku

U Masarykova onkologického ústavu se totiž snižuje počet parkovacích míst. V minulých měsících ubylo třiaosmdesát odstavných míst nad bývalými vodojemy, příští rok zruší dalších dvaačtyřicet míst u Vaňkova náměstí.

Zlepšení má stat až od roku 2026 v souvislosti s dokončením Centra onkologické prevence a dostavbou Švejdova pavilonu. Modernizace zajistí přes 230 nových parkovacích míst. Do pěti let začátek výstavby parkovacího domu s dalšími 242 stáními.