Na besedu přišel také Lukáš Sékora, který v místě bydlí. „Proč nepřidají tramvaj tam, kde ji potřebují? Odsud do kampusu studenti nepojedou, jezdí z Mendelova náměstí. A my tady tramvaj nechceme. Koupili jsme si byty a domy, za draho je opravili a máme hypotéky. Teď kvůli prodloužení bude tramvaj jezdit v některých místech jen devět metrů od domu. Když se tím poruší statika, nikdo nám peníze nevrátí," bál se.

Obavy lidí na diskuzi vyvracel ředitel dopravního podniku Miloš Havránek. „Denně do kampusu přivezeme čtyřicet tisíc lidí. Dopravní obsluha je tam dlouhodobě přetížená a tohle je jediné elegantní řešení," podotkl. Hluk nového propojení sníží nový hloubený tunel.

Podle nynějších informací magistrátu stavbu prodloužené tratě dokončí nejdřív v roce 2019. „Území už dál nechceme zatěžovat auty. Stavba vyjde na devět set milionů korun, pětaosmdesát procent zaplatí Evropská unie," přiblížil náměstek primátora Richard Mrázek.

Podle starosty Starého Lískovce Vladana Krásného je v místě tramvajové spojení potřeba. „Rozumím obavám místních, ale máme tady vozíčkáře a důchodce, a ještě jich přibude. Oblast se v budoucnu zastaví ještě dalšími domy," zmínil.