Původně měli pracovníci opravu dokončit do srpna letošního roku, pravděpodobně se ale protáhne až do podzimu. „Karoserie původně vypadala, že je v dobrém stavu. Bohužel se to nepotvrdilo. Vůz je z poloviny postavený znovu," řekl Deníku Rovnost vedoucí střediska ústředních dílen Michal Herš.

Zaměstnanci dopravního podniku nyní pokračují s pracemi na karoserii. „Konečně se začínají chýlit ke konci. Poté tramvaj poputuje na lakovnu, nainstalujeme kabeláž, položíme podlahu, nastrojíme exteriér a interiér, zapojíme elektrické agregáty," vyjmenoval Herš.

V ústředních dílnách brněnského dopravního podniku v Medlánkách skládají nové tramvaje Drak. Nyní číslo 21, 22 a 23.
Z práce dílenských mistrů: Drak čeká na spojení, takto vznikají šaliny pro Brno

Tramvaj K2 z roku 1977 sloužila do roku 2009 v Bratislavě jako autoškolní, ale v provozu nikdy nebyla. Bratislavský dopravní podnik ji loni odprodal za tisíc euro pražskému dopravnímu podniku.

V Praze bude tento vůz jezdit v původních barvách v červeno-krémových odstínech.