Pracovníci v současné době na provizorní podlaze ve voze zkušebně rozestavují kostry sedadel, aby nastavili jejich konečnou výšku. „V kabině řidiče usazujeme základ palubní desky, původní typ sloupku řízení. Vyrábíme a postupně usazujeme držáky vnitřního vybavení," nastínila mluvčí dopravního podniku Hana Tomaštíková.

V dílnách se také blíží ke konci generálka přední a zadní nápravy, z medláneckých ústředních dílen se vrátil opravený trakční motor. „Další zastávka je v květnu lakovna," poznamenala Tomaštíková.

Ani zákaz neodrazuje mnohé řidiče kamionů na jižní Moravě. Více než tři sta jich už letos v kraji kvůli nesprávnému předjíždění zaznamenali dálniční policisté.
Za předjíždění kamionů dávají policisté pokuty. Na jihu Moravy jich padly stovky

Trolejbus tam vymění svou nynější zelenou barvu. „Dostane klasickou tmavě červenou barvu," řekl už dříve Deníku vedoucí střediska dopravních prostředků brněnského dopravního podniku Marian Čech.

Zmíněný trolejbus jezdil v Brně v letech 1980 až 1996, následně zamířil do ukrajinského Rovna, odkud jej brněnský dopravní podnik získal zpět v roce 2019 a zachránil jej tím před sešrotováním. Vůz měl v Brně evidenční číslo 3136.