Vítěze ankety vyhlásilo Nesehnutí v sobotu večer v brněnském klubu Mersey na Koncertě proti násilí nejen na ženách. „Pro reklamu na brněnský noční klub Belveder hlasovalo 314 lidí, kteří ji na stupnici od jedné do desíti ohodnotili průměrnou známkou 9,56. Většině z nich tedy reklama přijde velmi nevhodná,“ uvedla Alžběta Možíšová z Nesehnutí.

Ačkoliv organizátoři zamýšleli předat vítězi cenu přímo na slavnostním večeru, zástupce nočního klubu se jim nepodařilo kontaktovat. „Je pro ně připravena soška opravdu ošklivého prasátka,“ upřesnila Možíšová.

Soutěž o nejvíce pobuřující reklamu vyhlásilo Nesehnutí letos v květnu. Do konce srpna mohli lidé posílat své návrhy, ze kterých Nesehnutí nominovalo třiadvacet reklam. K ním se poté hlasující vyjádřit až do konce října.

Cílem soutěže nebylo podle organizátorů odsoudit firmy, které se takto propagují. „Chtěli jsme spíše upozornit na to, že jejich reklamy mohou někoho urážet, což si řada firem často vůbec neuvědomuje,“ dodala Možíšová.