Dělníci už osadili štítovou stěnu haly kazetami. „Pokračují také v montáži zastřešení mezi novou a stávající halou, které bude sloužit pro kryté stání tramvají,“ řekla mluvčí dopravního podniku Hana Tomaštíková.

Uvnitř nové haly od konce ledna pracují elektrikáři a plynaři. Dělníci tam také montují vnitřní dveře. „Pracovní čety se také přesunuly na starší halu, která projde rekonstrukcí. Stavbaři tam bourají podlahy a demontují myčku a koleje,“ upřesnila.

Nová provozní budova se líbí bývalému řidiči tramvají Ivanu Nedělkovi. „Určitě je to velké plus ke zkvalitnění denní údržby tramvají. Je tam také dostatečně dlouhá průjezdná kolej pro tramvaje, kterou pak jedou na Bystrc,“ uvedl.

Vozovna v Pisárkách z roku 1870 je nejstarší vozovnou Dopravního podniku města Brna.