Akce cílí především na rodiny, ve kterých dospělí na atrakce s dětmi nechtějí nebo ani nemohou. „Dětským návštěvníkům nabízíme možnost, aby si mohli užít naše tobogány, i když se jejich dospělý doprovod třeba bojí, nebo prostě atrakce nemá v lásce. Děti, kteří parťáka na tobogány nemají, mohou vyrazit s našim superhrdinou,“ vysvětlil ředitel aquaparku Petr Pavlacký.

Superhrdina bude svou vizáží trochu připomínat Supermana. Nosit bude červenomodré kraťasové plavky a tričko. Jeho tvůrci mu vytvořili speciální tvář, která má lákat pozornost dětských návštěvníků. Nechybí ani speciální znak na hrudi.

Aqualand Moravia
Jedinečný zážitek z Aqualandu: na tobogánech prosviští návštěvníci nově nocí

Nová akce začíná na začátku jarních prázdnin, ale bude pokračovat i v dalších měsících. „Služba vyjde na 149 korun a slíbeny jsou minimálně čtyři jízdy. Lze si koupit i dva časy za sebou, tedy rovných padesát minut,“ uvedl marketingový manažer Tomáš Svoboda.

Superhrdinu si mohou zájemci rezervovat na webu aquaparku nebo přímo na pokladnách. Organizátoři očekávají velký zájem. „Je to zajímavý nápad, jenom trochu drahý. Jako matka dvou dětí si ale klidně odpočinu v sauně a hlídání potomků na tobogánech nechám superhrdinům,“ okomentovala službu pravidelná návštěvnice aquaparku Hana Čurdová.

Akvapark Aqualand Moravia. Ilustrační foto.
Povedená sezona Aqualandu Moravia: téměř 400 tisíc návštěvníků, nejvíc z Prahy

Zájem vzbudilo už výběrové řízení na pozici superhrdiny. Za několik hodin se přihlásilo pětašedesát zájemců. Zástupci Aqualandu vybrali tři kluky a čtyři holky. Denně jeden superhrdina může na tobogánech najezdit podle propočtů až deset kilometrů.

JAKUB TRUČKA