Dělníci v místě strávili víc než měsíc, stejná úprava čeká zanedlouho tramvajovou zastávku ve směru z centra a dále do zastávky Hrnčířská, Šumavská nebo Kartouzská. „Jde o celkovou přestavbu na bezbariérovou zastávku, tedy opravu nástupního ostrůvku i přístřešku,“ uvedla ve čtvrtek mluvčí Dopravního podniku města Brna Barbora Doležalová.

Most v ulici Otakara Ševčíka nad ulicí Ostravská.
Velká oprava mostu Otakara Ševčíka v Brně: začaly první práce

Po opravě druhé části zastávky Pionýrská naváže podle Doležalové v příštím roce rekonstrukce stání Antonínská. „Snažíme se postupně opravovat a modernizovat všechny naše přístřešky a zastávky. Naším cílem je, aby byly bezbariérové a měly jednotný vzhled,“ doplnila Doležalová.

Loni na podzim obnovil dopravní podnik na stejné trase například zastávku Šumavská, náklady na opravu tehdy přesáhly jeden a půl milionu korun. „Líbí se mi hlavně ty přístřešky, pomůže to, když bude třeba pršet. I to zábradlí je dobře, nemusím stát mezi auty a šalinami se strachem, že se mi něco stane,“ pochvalovala si novou zastávku například Eva Fajkusová.