Po jeho výrocích spojených s kritikou směny domu Jalta na Dominikánském náměstí se totiž cítí dotčeni dva lidé. Podnikatel Dan Mádr a brněnský zastupitel a bývalý radní Petr Paulczyňski.

Oba chtěli, aby se Zlatuškovými slovy o pochybné směně zabýval soud. V prvním případě soudce rozhodl o tom, že Zlatuška Mádrovi nemusí platit stotisícové odškodné. A omluvu taky psát nemusí. V druhém případě ale Zlatuška chybu uznat musel. Omluvu za to, že napsal článek s tvrzením, že Česká televize neodvysílala reportáž o kauze výměny tří lukrativních domů za palác Jalta umístil prvního dubna na server neviditelny pes.cz. Reportáž totiž tehdy odvysílána byla. Paulczyňski ale přesto není spokojený.

„Ve stylu princezna koloběžka – ani nahá ani oblečená, zasunul svůj článek na konec diskuze z poloviny roku 2006. A číhal, až ho trefím zase do brňavky. A mnul si ruce jak vyčural se soudem i se mnou,“ myslí si Pauczyňski.

Ten v úterý poslal soudci dopis s upozorněním na to, že Zlatuška nesplnil zákonnou povinnost a omluvu na serveru, kde zveřejnil článek s nepravdivým tvrzením, neumístil. Obvinil Zlatušku z toho, že se chce schovat za svou senátorskou imunitu. Za několik hodin ale musel uznat, že omluvu Zlatuška vydal.

„Úvaha pana Paulczyňského o tom, že bych se snad chtěl schovávat za senátorskou imunitu, je absurdní. Vysvětluji si celou věc tak, že pan Paulczyňski zřejmě uvažuje podle schématu „podle sebe soudím tebe“,“ reagoval na Pauczyňského dopis mířící do Senátu Zlatuška.